deklaracja dostępności większa czcionka wysoki kontrast
W trakcie korzystania z serwisu na komputerze użytkownika przechowywane są tzw. „ciasteczka” (ang. „cookies”), które pozwalają na poprawne działanie serwisu oraz na dostosowanie działania do indywidualnych potrzeb użytkowników. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie mogą być określone przez użytkownika w ustawieniach przeglądarki internetowej. Kontynuacja korzystania z serwisu bez dokonania wyżej wspomnianych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej uznana zostaje za wyrażenie zgody przez użytkownika na wykorzystywanie plików cookie.

Projekt współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg

Dane kontaktowe:

Urząd Miasta Biała Podlaska
Wydział Dróg

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 3
21-500 Biała Podlaska
Renata Tychmanowicz
tel. 83 341 61 39
e-mail: renata.tychmanowicz@bialapodlaska.pl

Flaga i Godło Polski

Remont ulicy Narutowicza, odcinek od ul. Prostej do Al. Tysiąclecia

Beneficjent

Gmina Miejska Biała Podlaska

Termin realizacji projektu

12.2023 r. – 08.2024 r.

Źródło dofinansowania

Dofinasowanie udzielone ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, edycja dotycząca zadań remontowych, nabór na 2023 r.
Dnia 30 października 2023 r. została zawarta umowa o dofinasowanie nr G/R/59/2023 pomiędzy Wojewodą Lubelskim, a Gminą Miejską Biała Podlaska.

Całkowity koszt realizacji projektu

2 362 785,97 zł

Koszt kwalifikowalny projektu

2 362 785,97 zł

Wartość dofinansowania

994 860,00 zł

Udział własny

1 367 925,97 zł

Opis projektu

Zakres zadania obejmuje remont:
354 m ul. Narutowicza wraz z drogą dla pieszych i 2 zatokami autobusowymi.

↩ wróć do listy projektów
© 2006-2024 Urząd Miasta Biała Podlaska
Wszystkie prawa zastrzeżone. All rights reserved.