deklaracja dostępności większa czcionka wysoki kontrast
W trakcie korzystania z serwisu na komputerze użytkownika przechowywane są tzw. „ciasteczka” (ang. „cookies”), które pozwalają na poprawne działanie serwisu oraz na dostosowanie działania do indywidualnych potrzeb użytkowników. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie mogą być określone przez użytkownika w ustawieniach przeglądarki internetowej. Kontynuacja korzystania z serwisu bez dokonania wyżej wspomnianych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej uznana zostaje za wyrażenie zgody przez użytkownika na wykorzystywanie plików cookie.

Projekt współfinansowany z dotacji celowej budżetu państwa

Dane kontaktowe

Urząd Miasta Biała Podlaska
Wydział Rozwoju Miasta

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 3
21-500 Biała Podlaska
Michał Romanowski
tel. 83 341 69 76
e-mail: michal.romanowski@bialapodlaska.pl

Flaga i Godło Polski

Załóż firmę i odnieś sukces! Kompleksowe wsparcie dla osób planujących rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej
na terenie MOF Biała Podlaska

Zadanie zostało dofinansowane dotacją celową pochodzącą z budżetu państwa, przyznaną beneficjentowi środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, jako współfinansowanie krajowe, zgodnie z art. 186 pkt 3 ustawy o finansach publicznych.

Całkowita wartość zadania

2 522 094,90 zł

Wartość dofinansowania ze środków budżetu państwa

246 913,11 zł

Cel projektu

Zaktywizowanie zawodowe 55 mieszkańców z terenu Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego (MOF), w tym: Gminy Miejskiej Biała Podlaska i Gminy Biała Podlaska, poprzez stworzenie warunków do założenia własnej działalności gospodarczej, tj. wsparcie doradczo-szkoleniowe 55 uczestników projektu oraz udzielenie dotacji bezzwrotnych na rozpoczęcie działalności gospodarczej i wsparcia pomostowego finansowego i mentoringowego 44 uczestnikom projektu.

↩ wróć do listy projektów
© 2006-2021 Urząd Miasta Biała Podlaska
Wszystkie prawa zastrzeżone. All rights reserved.